Tussenstation

Dé broedplaats voor circulaire economie

In een wereld die voortdurend in beweging is, staan we voor uitdagingen op het gebied van duurzaamheid en ondernemerschap. Gelukkig nemen bedrijven zoals Bork het voortouw en verkennen ze de mogelijkheden van circulariteit. Hieruit is Tussenstation ontstaan, een broedplaats waar de toekomst van duurzaam ondernemen vorm krijgt.

De ambitie van Tussenstation is tweeledig

Tussenstation wil niet alleen een identiteit creëren als de broedplaats voor circulariteit, maar ook ruimte bieden aan drie serieuze kandidaten die invulling kunnen geven aan de circulaire opdracht. Moederbedrijf Bork geeft invulling aan deze ambitie door het aanbieden van materialen die zijn gedolven door urban mining, maar nog belangrijker is het faciliteren van werkplekken en het verstrekken van subsidies via de relatie met de Gemeente Hoogeveen en de Provincie Drenthe.

ArboAnders huisstijl

Geef onze broedplaats een herkenbaar gezicht
Door middel van inhoudelijke sessies met het kernteam van Bork en partner NICE is de merkessentie van Tussenstation naar voren gekomen. Het verkennen van deze essentie heeft ook de richting bepaald voor de traditionele basisuitingen van de nieuwe broedplaats. Na het gebruikelijke proces van moodboardsessies is er dankzij deze waardevolle co-productie een zeer herkenbaar en eigenzinnig logo met bijpassende huisstijl ontwikkeld.

ArboAnders Corporate Identity
ArboAnders website
"Samen zetten we stappen richting een duurzame toekomst, waar circulariteit en innovatie hand in hand gaan."

Zoeken naar een speld in een hooiberg

In een nog jonge markt als die van circulariteit is het een ingewikkelde opdracht om te zoeken naar drie ondernemers die van hun dromen werkelijkheid willen maken. Via verschillende kanalen is er gezocht naar de juiste connectie met dit nieuwe speelveld. Van social media campagnes tot live events met ambassadeurs en aanjagers is het uiteindelijk gelukt de juiste connectie te maken met deze pioniers in een nog prille markt. Met recht een uitdagende opdracht voor onze communicatiestrategen.

tussenstation.nl
Cases